نوشته شده توسط : admin

کوش آداسی شهر بندری در کشور ترکیه، با تفریحات ساحلی و آبی برای هر گردشگری جذابیت خاص خود را دارد. خرید در کوش آداسی بسیار ارزان و به صرفه است و در سفر با تور کوش آداسی، علاوه بر سرگرمیهای مختلف و خرید کردن، از جاذبه های تاریخی هم می توانید دیدن کنید. همراه با آژانس مسافرتی الفبای سفر با برخی از این تفریحات جذاب و جاهای دیدنی کوش آدسی مطلع شوید.

 

گردشگری در قلب طبیعت کوش آداسی

جاذبه های طبیعی کوش آداسی تنوع زیادی دارد. برای گردش و لذت بردن و استشمام هوای دلپذیر این شهر ترکیه، گزینه های مختلفی برای شما وجود دارد. برای ماجراجویان جیپ سافاری را پیشنهاد می کنیم.تصور کنید در طبیعت این شهر در حالی که با این جیپ از پستی ها و بلندیها عبور می کنید،

از تماشای مناظر سر سبر لذت می برید. تماشای روستاهای و جادهای اطراف و آشنایی با نحو زندگی سنتی مردم این منطقه،دیدن درختان سر به فلک کشیده و رود ههای روان بسیار جذاب است، همچنین می توانید در این فضای دل انگیز به صرف غذا بپردازید و دوربینتان را آماده کرده و تصاویری از طبیعت زیبا ثبت کنید.

اسب سواری در کوش آداسی یک گزینه عالی برای علاقه مندان به این ورزش است. عبور با اسب در جادههای کوهستانی پر پیچ و خم به همراه راهنما، اسب دوانی در حاشیه ساحل یا چهار نعل تاختن در اطراف دریای بی کران بسیار مهیج است، حتی می توانید پس از اسب سواری در دریا شنا کنید و یک نوشیدنی خنک نوشیده و آفتاب بگیرید.

 

جاذبه های تاریخی کوش آداشی باشکوه و خیره کننده

جاذبه های تاریخی کوش آداسی از معماری بسیار خلاق و استادانه بر خوردار است. یکی از این نقاط دیدنی کوش آداسی، خانه ویرجین مار با فضای افسانه ای است.جایی که مریم مقدس آخرین روزهای زندگیش را در آنجا سپری کرده بود. محلی دنج و آرام، ساخته شده از سنگ که نشانگر معماری رومی می باشد.

خانه ای  که شبیه به کلیسا بوده و دارای منبع آبی است که دارای خاصیت درمانی بوده که از اسرار آمیز بوده این مکان به شمار می رود.

 از دیگر آثار تاریخی کوش آداسی؛ مسجد عیسی بیگ از شاهکارهای معماری دوران سلجوقیان است که دارای معماری متفاوت و منحصر به فردی است. این بنا به شکل نامتقارن ساخته شده و این سبک معماری برخلاف سبک معماری سنتی می باشد. این مسجد حیرت انگیز دارای یک کتیبه سنگ نوشته پر قدمت، گنبدهای با کاشی کاری فیروزه ای رنگ، لوسترهای بزرگ و پر زرق و برق است که هر کدام در نوبه خود به زیبایی این مکان مقدس افزوده است.

 

برای سفر به کوش آداسی فرصت را از دست ندهید. برای اطلاع از قیمت تور کوش آداسی، تور لحظه آخری کوش آداسی و یا نحوی خرید بلیط ارزان کوش آداسی با کارشناسان با تجربه آژانس مسافرتی الفبای سفر در ارتباط باشید و سفری بی دغدغه را آغاز کنید.



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: تور کوش آداسی, تور ارزان کوش آداسی, تور کوش آداسی 97, قیمت تور کوش آداسی, هزینه تور کوش آداسی, تور کوش آداسی تابستان 97, بلیط کوش آداسی, بلیط کوش آداسی ارزان, بلیط کوش آداسی, قیمت بلیط کوش آداسی, تور مسافرتی کوش آداسی, تور گردشگری کوش آداسی, خرید تور کوش آداسی, رزرو تور کوش آداسی, رزرو آنلاین کوش آداسی, خرید آنلاین تور کوش آداسی, تور کوش آداسی پاییز 97 ,تور کوش آداسی تابستان 97, تور کوش آداسی اسفند 97, نرخ تور کوش آداسی, تور کوش آداسی تعطیلات تابستان, تور ارزان کوش آداسی, تور کوش آداسی مهر 97, تور کوش آداسی آبان 97, تور کوش آداسی آذر 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

پارک های آبی

کوش آداسی دارای سه پارک آبی بزرگ می باشد. پارک آدالند در 4 کیلومتری و آکوا فانتزی در 6 کیلومتری کوش آداسی قرار دارند و لانگ بیچ آکواریزورت در 5 کیلومتری جنوب کوش آداسی واقع شده است که از دوتای دیگر کمی کوچکتر می‌باشد. پارکهای آبی آکوافانتزی و لانگ بیچ در واقع هتل هایی هستند که پارک آبی هم دارند اما آدالند فقط پارک آبی است. رفتن به پارک های آبی در سفر به کوش آداسی از واجبات است و حتما باید رفت و از دستش نداد . برای رفتن به پارک های آبی اتوبوس های خطی رایگان وجود دارد. لازم به ذکر است که در آدالند، نمایش دلفین ها هم وجود دارد. این پارک های آبی زیبا از ساعت 9 صبح تا 6 بعداز ظهر برای گردشگران باز می باشد.

 

 کاروانسرای دیدنی اوکوز محمد پاشا

کاروانسراي اوکوز محمد پاشا ، نزديکي بلوار آتاتورک و اسکله است ؛ کاروانسرايي است متعلق به قرن 17 و ساختماني شبيه به قلعه دارد. برنامه‌ي شب ترکيه با آوازهاي محلي ترکي هر شب در همين کاروانسرا برپاست . از کنارکاروانسرای اوکوز محمد پاشا خيابان بارباروس هايرتين را که مستقيم برويد، به بازار قديمي کوش‌آداسي مي‌رسيد که بافت سنتي خودش را حفظ کرده ، کوچه‌هايش سنگ ‌فرش است و ماشين اجازه‌ي ورود ندارد.

 

معبد آرتمیس در افه سوس

براساس يافته هاي باستان شناسي، بتکده يا معبد آرتميس (يا ديانا) و مجسمه آرتميس در شهر افسوس و نزديکي کليساي اس تي جن(که انجيل يوحنا در آن توسط اس تي جن نوشته شده)در سال 560 قبل از ميلاد به دستور کرزوس پادشاه ليديه بنا نهاده شد . اين بنا با ابعاد 130متر در 79 متر بر 120 ستون 20 متري و از جنس مرمر استوار گرديده بود که در وسط بنا نيز مجسمه آرتميس قرار داشت . اين معبد 200 سال بعد در شب تولد اسکندر مقدوني در يک آتش سوزی عمدي تخريب گرديد اما مدتي بعد به دستور اسکندر بازسازي شد و تا 300 سال پس از ميلاد مسيح پابرجا بود اما با افول شهر افسوس غارت شد و نهايتا سيلي ويرانگر کل معبد را در گل و لاي مدفون کرد و امروزه تنها دو ستون از آن بناي با عظمت باقي مانده است. جهت مشاهده تور کوش آداسی نوروز 97 روی لینک کلیک کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کوش آداسی, تور کوش آداسی نوروز 97, پارک های آبی کوش آداسی, معبد آرتمیس, کاروانسرای محمد پاشا ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

همه چیز درباره کوش آداسی

کوش‌آداسی با دیدنی‌های تاریخی، سواحل زیبا و جنگل‌های کاج کناره‌ی دریا، برای خود ترک‌ها هم شهری ییلاقی و تفریحی به حساب می‌آید. تابستان‌های گرم و آفتابی و زمستان‌های معتدل و بارانی، باعث شده سفر به کوش‌آداسی، هر موقع سال، جذابیت‌های خودش را داشته باشد؛ ولی با تمام این‌ها، بهار این شهر با وجود گل‌های کاغذی رنگارنگ و دریای آرام و خیابان‌های گل‌کاری‌شده، چیز دیگری است. نکته مهمی که برای مسافران تور کوش آداسی نوروز 97وجود دارد و باید بدانند این است که کوش‌آداسی فرودگاه ندارد، ولی رفتن به آن‌جا از طریق فرودگاه ازمیر، که در هشتادکیلومتری شهر واقع شده، امکان‌پذیر است.
کوش‌آداسی، به سواحل شنی و صخره‌ هایش معروف است. یکی از پرطرفدارترین سواحل برای انواع ورزش‌های آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روی آب  است.

 

کوش آداسی معروف به جزیره کبوتر

معنای نام کوش آداسی همین جزیره پرنده است. منظره زیبای این جزیره در زمان غروب آفتاب هر بیننده ای را به خود جذب می کند. در زمان مهاجرت فصلی پرندگان ، جزیره کبوتر در کوش آداسی پر از پرنده های زیبا می شود. در زمان های قدیم نام این جزیره کوش آداسی یا جزیره پرندگان بوده است اما در زمان امپراطوری عثمانی این نام را به شهر دادند و برای این جزیره نام جزیره کبوتر را انتخاب کردند. در دوره عثمانی این جزیره به دلیل موقعیت استراتژیک خود برای اهداف نظامی مورد استفاده قرار می گرفته است به همین دلیل داخل این جزیره یک قلعه ساخته شده است. همچنین بازدید از موزه داخل قصر بزرگ جزیره خالی از لطف نیست.

با طي مسيري 1.5 کيلومتري که بسيار هم جذاب و مفرح است به اسکله اي خواهيد رسيد که شهر را به جزيره کبوتر متصل ميکند و در امتداد اسکله کشتي هاي تفريحي را مشاهده خواهيد کرد که به شما تورهاي دريايي را پيشنهاد ميکنند که  از تفریحات کوش آداسی ست . مسير دريايي کشتي کروز شما را به جزيره کبوتر می رساند . جزيره کبوتر با چشم انداز 360 درجه اي محل مناسبي براي آرامش وعکاسي شماست و در جزيره بقاياي توپهايي را که قبلا جهت مقابله با مهاجمان استفاده ميشده را ميشود ديد.البته ديدن درختان سفيد پوش زيتون نبايد شما را به اشتباه بياندازد، خبري از شکوفه نيست و آنچه را که شما مشاهده ميکنيد دستمالهاي سفيد رنگي است که براي برآورده شده آرزوها به شاخه هاي درخت گره زده شده و شما اين منظره را در کنار چشمه هاي خانه حضرت مريم نيزمشاهده خواهيد نمود. براي رسيدن به جزيره کبوتر از دلموش شماره 5 ميتوانيد استفاده نماييد و البته بازديد آن در شب بسيار چشم نواز است. آژانس مهر پرواز ارائه دهنده تور کوش آداسی نوروز97 با امکانت و خدمات پکیجی می باشد. 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: تور کوش آداسی نوروز 97, جزیره کبوتر, جزیره پرنده, هتل های کوش آداسی, جاذبه های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

کوش آداسی

کوش آداسی یکی از شهرهای زیبای ساحلی در غرب ترکیه است و در کنار دریای اژه قرار دارد.  نام این شهر به معنای "جزیره پرنده" می باشد. کوش آداسی امروزه دارای هتل های زیادی بوده و هرساله تورهای مسافرتی زیادی به این شهر، بخصوص در اواخر بهار و تابستان به مقصد آنجا برگزار می شود.

                                                                                                                                         

بهترین زمان سفر به کوش آداسی

کوش آداسی امروزه دارای هتل های زیادی بوده و هرساله تورهای مسافرتی زیادی به این شهر  بخصوص در اواخر بهار و تابستان به مقصد آنجا برگزار می شود. اگرچه بهترین زمان دیدن از کوش آداسی و انتخاب تور کوش آداسی در ماههای می و اکتبر میباشد

آب و هوای کوش آداسی

آب و هوای کوش آداسی با توجه به موقعیت این شهر در کنار دریای اژه مدیترانه ای است و تابستان های گرم و زمستانهای بارانی و خنک دارد.

قیمت تور کوش آداسی

قیمت تور های مسافرتی مانند تور کوش آداسی با توجه به انتخاب محل اسکان و نوع بلیط پرواز به کوش آداسی میتواند بسیار متفاوت باشد. برای آگاهی از قیمت و یا رزرو تور کوش آداسی نوروز 97و همچنین تورهای لاکچری و یا لحظه آخری ارزان قیمت تور کوش آداسی لطفا" با کارشناسان فروش آژانس الفبای سفر  فرمایید

هتلهای لوکس و جاذبه های دیدنی کوش آداسی

 

اگر هنگام اقامت در کوش آداسی، می خواهید از اوقات تان بهترین استفاده را ببرید، می توانید علاوه بر استفاده از امکانات هتل ، از جاذبه های دیدنی کوش آداسی مانند: پلاژهای آب گرم کوش آداسی،غار کاراجا، پارک ملی دلتای آیدین،مسجد کالچی، روستای کیرازلی، پارک های آبی ،غار سیر تلانینی و ... نیز دیدار کنید.

اگر قصد رزرو تور کوش آداسی نوروز97 ، تور لوکس کوش آداسی  ، تور لاکچری کوش آداسی، تور لحظه آخری کوش آداسی، تور ارزان کوش آداسی، قیمت تور کوش آداسی را دارید با ما همراه باشید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: تور کوش آداسی نوروز97 , تور لوکس کوش آداسی , تور لاکچری کوش آداسی , تور لحظه آخری کوش آداسی , تور ارزان کوش آداسی , قیمت تور کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 

کوش‌آداسی با دیدنی‌های تاریخی، سواحل زیبا و جنگل‌های کاج کناره‌ی دریا، برای خود ترک‌ها هم شهری ییلاقی و تفریحی به حساب می‌آید. تابستان‌های گرم و آفتابی و زمستان‌های معتدل و بارانی، باعث شده سفر به کوش‌آداسی، هر موقع سال، جذابیت‌های خودش را داشته باشد؛ ولی با تمام این‌ها، بهار این شهر با وجود گل‌های کاغذی رنگارنگ و دریای آرام و خیابان‌های گل‌کاری‌شده، چیز دیگری است.کوش‌آداسی فرودگاه ندارد، ولی رفتن به آن‌جا از طریق فرودگاه ازمیر، که در هشتادکیلومتری شهر واقع شده، امکان‌پذیر است.کوش‌آداسی، به سواحل شنی و صخره‌ایش معروف است. یکی از پرطرفدارترین سواحل برای انواع ورزش‌های آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روی آب  است.

 

 

 

معرفی جاذبه گردشگری کوش‌آداسی

 

پاموک کاله ( پاموک قلعه ):

 پاموک کاله یا قصر پنبه ای با teraverten های سفید، آبهای گرم و شهرهای آنتیک، یک مرکز بسیار مهم گردشگری بوده که در استان دنیزلی قرار دارد و می توان از طریق جاده زمینی به پاموک کاله که در 18 کیلومتری دنیزلی قرار دارد رفت و آمد نمود.ودر نزدیکی بودروم و کوش آداسی واقع است

 

 

 

 

 

 

 جزیره‌ی کبوتر:

 جزیره‌ی کبوتر هم جزیره‌ی کوچکی است که با یک جاده‌ی باریک به شهر وصل می‌شود؛ در فصل مهاجرت پرندگان، خانه‌ی پرنده‌ها می‌شود و یک‌جورهایی سمبل کوش‌آداسی است؛ ساحلی دنج و خلوت دارد و برای آدم‌هایی که دنبال آرامش هستند و می‌خواهند دور از هیجان باشند، جای زیبایی است.

 

 

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور کوش‌آداسی , قیمت تور کوش‌آداسی و تور لوکس کوش‌آداسی به وبسایت زیر مراجعه کنید

                                                       www.mehrparvaz.com



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: تور کوش آداسی , قیمت تور کوش آداسی , تور لوکس کوشی آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای کسانی که می خواهند با تور کوش آداسی سفر کرده و در هتل های کوش آداسی اقامت کنند، یک خبرخوب و هیجان انگیز داریم: 

وجود پارک آبی در این شهر زیبای توریستی.

 

 

 یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کوش آداسی در واقع همین پارک های آبی هستند که هرساله عده زیادی از توریست ها را جذب خود می کنند. 

در کوش آداسی 2 پارک آبی وجود دارد، یکی آکوا فانتاسیا و دیگری آدالند که پارک آبی آدالند مجهز تر و به روز تر است. انواع سرسره های آبی و استخر برای بزرگسالان و کوچک ، استخر موج خروشان که هر ساعت 15 دقیقه موج مصنوعی تولید می کند، رودخانه وحشی و غیره در آن جانمایی شده. این پارک از سه بخش : پارک آبی، پارک دلفین ها و پارک دریایی تشکیل شده که برای ورود به هر قسمت مبلغ جدا گانه باید پرداخت نمایید.

امیدواریم با این تفاصیل، هنگام سفر به این شهر زیبای ساحلی و توریستی غرب ترکیه، از سفرتان لذت ببرید. در بخش های بعدی باز هم درباره جاذبه ها و نقاط دیدنی که هنگام سفر با تور ترکیه می توانید ببینید و لذت ببرید، خواهیم نوشت.

www.alefbatour.com


:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: تور کوش آداسی , هتل های کوش آداسی , تور لحظه آخری کوش آداسی , قیمت تور کوش آداسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد

قیمت مبلمان اداری
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com

پیشگیری از اشتباهات سئو در سال 2020
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

میز مدیریت آفن
انواع میزهای مدیریت لوکس و مدرن
www.afn-furniture.com

One day tour in Kashan
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

قیمت روز گوسفند زنده
مرکز خرید گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی های زیبایی پر طرفدار
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

خدمات مجالس
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com
br />
ویژگی های باغ عروسی در فصل پاییز
تشریفات مجالس رویای طلایی
www.royayetalaei.com

باغ عروسی در بهار
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

نمایندگی زایس
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

ایمنی در محیط اداری
مبلمان اداری آذران فضانما
www.azaran.com

ایده های جالب برای ورود عروس و داماد
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری کلاسیک
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
www.azinzand.com/fa

باغ عروسی
لوکس ترین باغ عروسی
www.maghsoudloocatering.com

لوله بازکنی
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

نصب ردیاب
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

عمل لازک چشم
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

ورود لیزر به عکاسی عروسی
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

تالگو
موسسه تالگو پاریس
www.thalgoparis.com

فوق روان کننده نفتالینی زودگیر
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تورهای خارجی نوروز 99
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

عمل های شایع در بین خانم ها
کلینیک های تخصصی کاشت مو
www.clinichairtransplantation.com

آژانس هواپیمایی یاسمین سیر
آژانس مسافرتی یاسمین سیرآسیا
www.yasminseyr.com

تور آنتالیا نوروز 99
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

بهترین کلاس کنکور
کلاسهای تقویتی راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

ایمنی قفسه بندی انبارها
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

بلیط ارزان هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
www.jibojet.com

آرایشگاه زیبایی مهسا ممتاز
سالن آرایش مهسا ممتاز
www.mahsamomtaz.com

تالار عرشیا
تالار عروسی عرشیا
www.talararous.com

تور هند نوروز 99
آژانس گردشگری آسمان آبی
www.asemanabi.net

تور ترکیه نوروز 99
آژانس هواپیمایی اوج ماندگار
www.oujmandegar.com
طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان